Verint

Verbeter de tevredenheid en betrokkenheid van medewerkers en klanten terwijl tegelijkertijd de kosten om de service te leveren omlaag worden gebracht

  • Softwaremodel Saas
  • Softwaremodel Koop
  • Softwaremodel Huur
  • Licentievergoedingsmodel per medewerker
  • Online module
  • iOS app beschikbaar
  • Android app beschikbaar
  • Self service dashboard
  • Automatisch roosteren
  • Eerlijke verdeling onregelmatige diensten
  • Ondersteuning geldende cao's
  • Ondersteuning ATW
  • Automatisch inroosteren pauzes en lunches
  • Medewerker registratie gewerkte uren app
  • Medewerker registratie gewerkte uren online
  • Automatisch overzicht over-/onderbezetting
  • Registratie verlof/ziekte
  • Aanvraag verlof
  • Koppeling salarisadministratie
  • Koppeling urenregistratie
  • Koppeling vanuit HRM naar planningsoftware
  • Intergreerbaar met ACD
  • Intergreerbaar met ECD
  • Intergreerbaar met ERP
  • Ondersteuning thema capaciteitsplanning
  • Ondersteuning thema zelfroosteren
  • Ondersteuning thema basisrooster
  • Ondersteuning thema vraag- en taakgestuurd plannen
  • Ondersteuning thema flexpool planning
Verint Workforce Optimization

Verint WFM Software

Enterprise Workforce Optimization
Verbeter de tevredenheid en betrokkenheid van medewerkers en klanten terwijl tegelijkertijd de kosten om de service te leveren omlaag worden gebracht

Aangezien de verwachtingen van de klant steeds evolueren, moet dat ook gelden voor de benadering van de door uw organisatie te leveren service. Interacties vinden nu plaats via verschillende communicatiekanalen en raakpunten met de organisatie, dus het is niet meer zinvol om het leveren van diensten en services te beheren met behulp van alleenstaande functionele afdelingen ('silo's'). U hebt een ondernemingsbrede aanpak voor klantenservice nodig, met de mogelijkheid om de medewerkers aan te sturen die deel uitmaken van het serviceproces, ongeacht hun afdeling of functiegebied.

Verint Workforce Optimization biedt organisaties een complete manier voor het vastleggen, evalueren, managen en analyseren van omnichannel-interacties met klanten. Deze ondernemingsoplossing is een brede set van uniforme software en services waarmee u interacties kunt vastleggen en prestaties van uw medewerkers kunt managen binnen uw onderneming of in aangewezen gebieden van uw bedrijf, waaronder:

  • Backofficewerkzaamheden
  • Vestigingsactiviteiten
  • Contactcenters
  • Financiële dealingrooms

Meer dan 10.000 organisaties in meer dan 150 landen, waaronder meer dan 80% van de Fortune top 100 gebruikt één van de oplossingen van Verint voor het ontsluiten en analyseren van complexe informatiebronnen zoals spraak, video en ongestructureerde tekst.
Vanuit het hoofdkantoor in Melville, New York ondersteunt Verint klanten over de gehele wereld. Rechtstreeks en via een uitgebreid netwerk van certified partners. Verint® Systems Inc. is 100% eigenaar van Tele’Train Verint.
 

Recensies

“Carlson Craft is already seeing benefits from Impact 360 — especially Impact 360 Speech Analytics. We’re increasing our knowledge and understanding of how our customers are experiencing our services, quality and products. The Verint team has been a great partner in developing this new insight.”
Carlson Craft

Carlson Craft
Brenda Crosby Customer Interaction Business Analyst

“Impact 360 Workforce Optimization not only helps us deliver better service, but also reduce costs, conserve resources, and please our employees. It’s a home run for our business.”
World Wide Cruise Line Operator

World Wide Cruise Line Operator
Manager of Call Center Quality